jeanmilost wrote:So I released a compiled version of the source code
Thank you so much!!
But be aware that Godot uses instead the Filmbox (.fbx) format for its assets.
Godot moves on to support glTF.
I get too many different assets. I want to standardize them using Blender and only then import them into the engine to avoid a lot of problems.
Unfortunately the program gives an error on startup

Signature of the problem:
- Code: Select all
Сигнатура проблемы:
Имя события проблемы: APPCRASH
Имя приложения: MHX2.exe
Версия приложения: 0.0.0.0
Отметка времени приложения: 60c2bfeb
Имя модуля с ошибкой: ucrtbase.DLL
Версия модуля с ошибкой: 10.0.10586.9
Отметка времени модуля с ошибкой: 5642c48d
Код исключения: 40000015
Смещение исключения: 000000000006990f
Версия ОС: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Код языка: 1049
Дополнительные сведения 1: e74c
Дополнительные сведения 2: e74c75457ceddf051f13497663dd4ea8
Дополнительные сведения 3: e6c1
Дополнительные сведения 4: e6c1cb10d495313392642bfd7ef2e100
Could this problem be because I have Win 7?