Humanoid Alien Bodyparts and Fur

Discussions about user contributed assets. This is a good place to request new assets, as well as requesting support on existing assets that have been downloaded from the user contributions repository.

Moderator: joepal

Humanoid Alien Bodyparts and Fur

Postby TrashHunter » Fri Dec 03, 2021 3:58 pm

Hello,

I am a writer and I write sci-fi, fantasy and erotic novels.
In my great saga "The Soulbringers Law" numerous humanoid alien species appear.
Of course, I would like to present them in pictures in my books and print them out as 3D models with my 3D printer.

I have a few problems with this, because some species have anatomical peculiarities:

  1. Seridian women have three breasts sitting side by side (Usually handy small and firm).
  2. Tremerian women and Ulfred women have two pairs of breasts sitting on top of each other, so four breasts.
  3. Tremerian women have a tasselled tail reaching to the level of the knees, similar to that of a lion.
  4. Tremerians have a sand-coloured, short, soft fur all over their body and cat's paws instead of feet.
  5. Kameri have a short, soft coat striped in fine lines of black and white like that of a zebra and ears similar to those of a horse.
  6. Fandesi have a grey-blue skin and a shark's dentition of 72 sharp teeth.
  7. Wardesi have yellow skin and black mucous membranes (lips, areolas, nipples and pussy).
  8. Seridians have blue skin and bright red mucous membranes with blue spots (lips, areolas, nipples and pussy).
  9. Pardels have short, soft orange fur with small brown spots and a tail similar to that of a leopard, as well as a cat's head with corresponding teeth and cat ears.

All these species are humanoid in basic form with the appropriate attributes.

Is there anyone in the community who would enjoy developing matching targets? I'm happy to be able to create reasonably respectable figures with MakeHuman, but I'm failing at developing such assets, even with e:b. Blender and in my CAD programme, re-modelling an STL model is an unspeakable pain and the results are... Junk.

Please, please, please... Help me to give my protagonists a face.

I'm happy to give the authors of such assets each a signed copy of one of my books as a way of saying thank you.

(I don't know if I'm allowed to link here.... If you are interested in my novels, you only have to google Udo Meeßen or enter Udo Meeßen (Udo Meessen) at the big A as a search term. My 57 novels have been published in German and English).

I am NOT interested in selling more books. This post is EXCLUSIVELY about my desire to visualise the alien species I have designed with MakeHuman.
TrashHunter
 
Posts: 3
Joined: Tue Jul 06, 2021 7:05 pm
Location: Germany

Re: Humanoid Alien Bodyparts and Fur

Postby JALdMIC » Sun Jan 02, 2022 9:54 pm

I don't speak English,i made some targets who give the model some animal
aspect.'
No hablo ingles, he hecho algunos "targets" que le dan al modelo algo de aspecto animal.
JALdMIC
 
Posts: 20
Joined: Mon Oct 04, 2021 2:44 am

Re: Humanoid Alien Bodyparts and Fur

Postby TrashHunter » Mon Mar 21, 2022 4:11 pm

JALdMIC wrote:I don't speak English,i made some targets who give the model some animal
aspect.'
No hablo ingles, he hecho algunos "targets" que le dan al modelo algo de aspecto animal.


Hola,

Soy escritor y escribo novelas de ciencia ficción, fantasía y eróticas.
En mi gran saga "La Ley de los Portadores de Almas" aparecen numerosas especies alienígenas humanoides.
Por supuesto, me gustaría presentarlas en imágenes en mis libros e imprimirlas como modelos 3D con mi impresora 3D.

Tengo algunos problemas con esto, porque algunas especies tienen peculiaridades anatómicas:

Las mujeres seridianas tienen tres pechos sentados uno al lado del otro (normalmente a mano, pequeños y firmes).
Las mujeres Tremerian y las mujeres Ulfred tienen dos pares de pechos sentados uno encima del otro, así que cuatro pechos.
Las tremerianas tienen una cola con borlas que llega hasta el nivel de las rodillas, similar a la de un león.
Los tremerianos tienen un pelaje corto y suave de color arena por todo el cuerpo y patas de gato en lugar de pies.
Los kameri tienen un pelaje corto y suave rayado en finas líneas blancas y negras como el de una cebra y orejas similares a las de un caballo.
Los fandesi tienen una piel gris-azulada y una dentición de tiburón de 72 dientes afilados.
Los wardesi tienen la piel amarilla y las mucosas negras (labios, areolas, pezones y coño).
Los seridianos tienen la piel azul y las mucosas de color rojo brillante con manchas azules (labios, areolas, pezones y coño).
Los pardeles tienen un pelaje corto y suave de color naranja con pequeñas manchas marrones y una cola similar a la de un leopardo, así como una cabeza de gato con sus correspondientes dientes y orejas de gato.


Todas estas especies son humanoides en su forma básica con los atributos adecuados.

¿Hay alguien en la comunidad que quiera desarrollar objetivos que coincidan? Estoy contento de poder crear figuras razonablemente respetables con MakeHuman, pero estoy fracasando en el desarrollo de tales activos, incluso con e:b. Blender y en mi programa de CAD, volver a modelar un modelo STL es un dolor indecible y los resultados son... basura.

Por favor, por favor, por favor... Ayudadme a ponerle cara a mis protagonistas.

Estaré encantado de regalar a los autores de dichos activos un ejemplar firmado de uno de mis libros como forma de agradecimiento.

(No sé si se me permite poner un enlace aquí.... Si estáis interesados en mis novelas, sólo tenéis que buscar en Google Udo Meeßen o introducir Udo Meeßen (Udo Meessen) en la gran A como término de búsqueda. Mis 57 novelas han sido publicadas en alemán e inglés).

NO estoy interesado en vender más libros. Este post trata EXCLUSIVAMENTE de mi deseo de visualizar las especies alienígenas que he diseñado con MakeHuman.
TrashHunter
 
Posts: 3
Joined: Tue Jul 06, 2021 7:05 pm
Location: Germany


Return to Assets, asset repositories and asset downloader

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron