Page 2 of 2

Re: Where are hidden the weight matrices in a mhx2 file?

PostPosted: Fri Jun 11, 2021 9:15 am
by tomcat
jeanmilost wrote:So I released a compiled version of the source code

Thank you so much!!

But be aware that Godot uses instead the Filmbox (.fbx) format for its assets.

Godot moves on to support glTF.

I get too many different assets. I want to standardize them using Blender and only then import them into the engine to avoid a lot of problems.

Unfortunately the program gives an error on startup :(

Signature of the problem:
Code: Select all
Сигнатура проблемы:
  Имя события проблемы:   APPCRASH
  Имя приложения:   MHX2.exe
  Версия приложения:   0.0.0.0
  Отметка времени приложения:   60c2bfeb
  Имя модуля с ошибкой:   ucrtbase.DLL
  Версия модуля с ошибкой:   10.0.10586.9
  Отметка времени модуля с ошибкой:   5642c48d
  Код исключения:   40000015
  Смещение исключения:   000000000006990f
  Версия ОС:   6.1.7601.2.1.0.256.1
  Код языка:   1049
  Дополнительные сведения 1:   e74c
  Дополнительные сведения 2:   e74c75457ceddf051f13497663dd4ea8
  Дополнительные сведения 3:   e6c1
  Дополнительные сведения 4:   e6c1cb10d495313392642bfd7ef2e100


Could this problem be because I have Win 7?